Stalker chociaż nie jest już grą młodą, to nadal zapewnia ładną grafikę i co ważne - bardzo rozbudowany świat. Do gry powstały również mody poprawiające grafikę i rozgrywkę, do testu użyłem jednak benchmarka w wesji podstawowej.
Najwyższa jakość obrazu, DX11 i obie karty mają problem z zapewnieniem stuprocentowej płynności. Radeon mocniejszy o mniej więcej 25% w najbardziej wymagających scenach.
Średnie wartości FPS w zakresie 21-25 pokazują dobitnie, że karty sobie nie radzą z tym trybem. Teoretycznie można unikać grania w kłopotliwych scenach z promieniami słońca, ale przecież nie o to chodzi...
Maksymalne wartości FPS niestety niewiele znaczą. Radeon nadal mocniejszy o 25-30%.
Średnia przewaga 5750 w tym trybie wynosi 38%.
Kolejny test to już ustawienia medium w trybie DX9 i niskiej rozdzielczości. Wyniki prezentują się kilkukrotnie lepiej. Na obu kartach da się więc dobrać takie ustawienia obrazu, by gra prezentowała się ładnie i chodziła płynnie. Niewątpliwie łatwiej będzie to zrobić korzystając z Radeona.
Podkręcenie kart zmniejsza problem w teście SunShafts, ale niestety nie rozwiązuje go w 100%. Ustawienia Ultra to wciąż za dużo dla obu kart.
OC zwiększyło liczbę klatek tylko o 4 w przypadku karty AMD i o 6 w przypadku Nvidii.
Maksymalne wartości klatek na sekundę oczywiście również wzrosły. Wyraźnie widać, że test SunShafts jest zdecydowanie bardziej wymagający od pozostałych.
Po podkręceniu różnica między GPU nieco się zaciera i wynosi 22%.
World of Tanks 9.7 << >> Pobór mocy i podsumowanie